HTML

vukkok

Friss topikok

  • anna parázs: :) (2013.01.06. 22:42) Pittavers
  • a#&@Đ[k: kellett nekem előhozakodni a nyilvánosság kérdésével. (2012.03.20. 11:06) szünet
  • vukk: igen, ez egy nyilvános blog, tényleg, ez a része zavar már jó ideje, most kapcsolok :P akkor ponto... (2012.03.02. 12:10)
  • pw: Nagyon rég jártam erre, és nagyon sajnálom. :( (2011.06.15. 01:58) ...
  • a.k.: ez igen. és a mikrofon! (2011.04.21. 14:08) balkáni önreflexió

Címkék

"ez az askenázi rendetlenség"

2015.08.26. 00:30 motka

- mondta többek közt Karak egy kortárs festő lakásával kapcsolatosan, amikor négy év után ismét szólt hozzám. Nagyvukk elsőáldozására várakoztunk, és öt perc alatt minden fontos dolgot megvitattunk. Természetazonos csevej volt, öngyilkos pappal kezdve házvsárlással folytatva Szedlák Gellértig, Karak semmit sem válto,zott, és ezt én aznap reggel kifejezetten élveztem.

A mise alatt könnyeztem, nem tudom miért.

Aztán hazajöttem, a szeretett jugómagyar rendetlenségbe, ahol izgatottan várom a kisspolgári rendezettségbe való átköltözést, ami aztán meglátjuk, hogy sikerül majd.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vukkok.blog.hu/api/trackback/id/tr576212861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása