HTML

vukkok

Friss topikok

  • anna parázs: :) (2013.01.06. 22:42) Pittavers
  • a#&@Đ[k: kellett nekem előhozakodni a nyilvánosság kérdésével. (2012.03.20. 11:06) szünet
  • vukk: igen, ez egy nyilvános blog, tényleg, ez a része zavar már jó ideje, most kapcsolok :P akkor ponto... (2012.03.02. 12:10)
  • pw: Nagyon rég jártam erre, és nagyon sajnálom. :( (2011.06.15. 01:58) ...
  • a.k.: ez igen. és a mikrofon! (2011.04.21. 14:08) balkáni önreflexió

Címkék

amikor megáll az idő

2014.04.29. 12:51 motka

egy blogon, de a valóságban meg méginkább nekilódul, az nagyon kellemetlen tud lenni.

Most megnéztem a korábbi bejegyzéseket, és nagyon elszégyelltem magam. Elsunnyogtam vagy másfél évet, de lehet hogy többet is. 12-ik házas hónapok lettek volna? Még az sem elég mentség. Egyszerűen csak elbambultam, ahogy ez szokásom, ha .. hát, legtöbbször.

Leóka most ordítva fölébredt, és elszaboltálja ennek a posztnak a méltó folytatását. Valami mindig közbejön, ez ilyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vukkok.blog.hu/api/trackback/id/tr866098206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása