HTML

vukkok

Friss topikok

  • anna parázs: :) (2013.01.06. 22:42) Pittavers
  • a#&@Đ[k: kellett nekem előhozakodni a nyilvánosság kérdésével. (2012.03.20. 11:06) szünet
  • vukk: igen, ez egy nyilvános blog, tényleg, ez a része zavar már jó ideje, most kapcsolok :P akkor ponto... (2012.03.02. 12:10)
  • pw: Nagyon rég jártam erre, és nagyon sajnálom. :( (2011.06.15. 01:58) ...
  • a.k.: ez igen. és a mikrofon! (2011.04.21. 14:08) balkáni önreflexió

Címkék

első napok iskola kiborulás

2015.09.03. 09:01 motka

Aug 31 este nagypárnával a fején fekszik, és kér, hogy majd kérdjem meg tőle pár perc múlva, hogy "meghaltál?"

Szept 1. iskolába menet első sarokig sem érve reggel ismét felhánytorgatja, hogy én mikor fogok már autót vezetni - én közlöm, hogy ha fogok, akkor is gyalog fogunk menni az iskolába. Következő saroknál rájön, hogy ha felnőtt lesz, munkás szeretne lenni, aki markolókat és kamionokat vezet, ebben sikerül kiegyeznünk.

Szept 1. iskolából hazafelé megkérdi, hogy lehet-e magántanuló? Hiszen én is meg tudom őt tanítani arra, amire neki szüksége van, ami az olvasás és az írás. Kis lelki faggatózás után abban maradunk, hogy teljesen úgysem lehet kihagyni az iskolát az életéből, és egyelőre járjon be.

Vicces persze. Kázmér és Huba élőben. Ugyanakkor nem vicces, mert teljesen reménytelennek érzem én magam, ha őszinte vagyok, hogy az iskolának nevezett posványosító üzemnek bármi előremutató hatása lehetne a lelki és szellemi fejlődésre (hacsak a tanítónénik nem extrák, de itt pont teljesen átlagosak. Kedvesek, gondolom, de csak ennyi.).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vukkok.blog.hu/api/trackback/id/tr567757324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása